klippa eller inte klippa

Ja det är frågan. Står i valet och kvalet på om jag ska klippa parsh nästa vecka eller helt enkelt inteklippa någonting,möjligtvis topparna dom är äckligt trasiga! hjälp mig, vad tycker ni?

Är hemma i linköping nu, vi har precis ätit kina, smarrrigt. Nu segar vi framför varsin dator så sociala är vi.
Blir nog att dra igång en film och mysa ner i soffan, risken är sjukt stor att jag somnar då men det är ju inte dirket ovanligt.

nu ska jag kolla lite tåg.
trevlig kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: sandra

Det skulle va riktigt spännande att se dej i parsh, tror det ka bli läckert :)

2008-06-13 @ 22:39:17
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0