Sommar?

Usch, blir trött på det här vädret! just  nu borde solen steka och det skulle vara värmt och fint ute. Men nene istället blåser det och regnar, liksom mer åt hösthållet än sommar.
Känns som sommaren var då jag ahde studentvecka, då var det suppppperfint varendaste dag.
Jag ahr bara legat på stranden och solat och badat en gång. Ge dig, ge oss sommar!
Midsommar lär väl regna som vanligt?huh

Nu ska jag snart åka in till stan och umgås med min kusin.. Ska fixa hennes hår, så ska vi sjunga singstar äta gottit, även fast det reganr har vi bestämmt oss för att vi ska grilla på innergården!GOTT

Så nu ska jag packa ordning lite, ska övernatta där oxå.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0