Söndag

söndagar är automatiskt deprimarande! förstår igentligen inte varför!?!
Imorgon är jag ledig, så himla gött.  Tråkigt bara att jag inte jobbar med adeline förens på onsdag.
Hon får ledig på tisdag och jag måndag bara för att vi jobbade lördan Men det blir bra. hoppas att veckan går fort, längtar så mycket till fredag, då kommer jokke hem och gud vad vi ska mysa, saknar honom enormt mycket just nu. det är jobbigt när man är van att ses varje helg så helt plötsligt kommer en helg då man inte gör det. Han är ju som sagt ute på fältvecka så just nu ligger han ute i skogen och har jätte tråkigt, han ringde nyss en kortis. Mys

Vätar på att sandra ska anlända men det där kalaset hon är på verkar bli långdraget. SKYNDA MUPP! :D annars drar jag fan en clean med lugg på dig.

Jag är hungrig på nått gott. men det känns det som jag varit hela hegen.
Får bli massa god melon till fotbollen sen.

hörrni se till att kommentera lite, bara ett litet HEJ! hehe

kram :)

Kommentarer
Postat av: adeline

ett litet hej, hej :)

2008-06-30 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0