Söndag!

jag och joakim kom hem från Västervik för ett tag sedan. tråkigt att vara hemma igen, och återgå till vardagen.
Söndagar är dom tr¨kigaste dagarna som finns, Jokke åker somvanligt tillbaka till eksjö (lumpen ) ikväll och jag åker hem. Och tråkigast av allt nu är att han inte kommer hem nästa helg. Tälta i skogen blir det för hans del. kul!

Imorgon ska jag städa och på tisdag med,fy fan vad trist det är. usch hatar att ens tänka tanken att jag ska gå upp 4:45, helt sjukt tidigt. Men på onsdag blir det annat då börjar jag min första dag påmodecenter, riktigt roligt.

Ska snart dra mig hemmåt och dega.  bjuder på lite bilder från helgen sen, om det finns några roliga, batteriet dog i kamerna:/
ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0