tråktråktråk

sitter och tråkar hemma nu. Jokke är påväg tillbaka till eksjö, fasiken vad jag börjat ogilla lumpen nu.
Sitter och funderar på hur midsommarafton kommer att bli blir ju inget Öland nu som det var tänkt:/  så får se helt enkelt.

Men en kul sak. Idag bokade jag och Jokke våra tågbiljetter till Lidköping när vi ska på bröllop. Fasiken vad jag längtar, kommer bli underbart roligt :) Mysa med hotell och party och allt som man gör på bröllop:) ska bara komma på någon bra present vi kan köpa, sen är jag redo att åka!

Nä om man skule krypa ner i sängen snart och spela the sims som vanligt innan jag somnar:D sen mysa med älskling i telefonen när han ringer och säger godnatt! Höjdpunkten varje dag är när baby ringer. Åh kan du inte bara få komma hem frn lumpen NU!:P

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0