är det vår snart?

ja det undrar jag, för idag då känns det verkligen som att våren alldeles snart är här.
Solen steker på och det luktar gott ute, lixom vår över det hela, och i bilen visade termometern att det var 11 grader ute, h&m s spring and summer katalog hade trillat ner i brevlådan, med andra ord våren är på väg.
men nu ska man väl inte " ta ut någon vinst i förskott" för vem vet nästa vecka kanske det regnar?snöar? men det hoppas jag inte. om 2 veckor är det påsk och på påsken är det tametusan vår.

Har precis varit inne i staden och handlat krubb med mamma, det är faktiskt jobbigt att storhandla sånt himla kånkande på påsar i och ur och ur och in.
Ja, om jag skulle packa ner mjukisbrallan i väskan och ladda för att dra med bussen in till stan och möta upp my frieeeeeend Ewe för en fika och sedan inta feministiskt självförsvar. och teorilektion som jag inte är så sugen på, men tiden brukar gå väldigt fort när man är där!
Hörs ikväll.
HEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0