fan,

idag är det söndag. Fan jag hatar verkligen söndagar:(
det innebär, att det är en ny jävla skolvecka imorgon, jag måste sova helt ensammen utan min älskling i en vecka bara för att han åker till lumpen ikväll. usch.
Hoppas det här är en såndärn vecka som går jätte fort, det vore bra faktiskt.
Helgen har iaf varit super bra och mysig :)

Nu sitter jag här och muppar, somnade tidigt igår även fast vi inte skola sova, skulle bara ta oss en fem minuters tupplur, men icke. Så nu sitter vi här, funderar på att slänga mig i sängen och glo lite tv. Sen vet jag inte vad som sker riktigt. Pappa ska hämta mig sen så ska jag köra lite. :)

Men ville nog mest få fram att jag avskyr söndagar. PUNKT
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0