färskpressat


Mmm, precis ätit en jattä mumsig frukost, pressade apelsiner så det stod härliga till, så sjukt gott! :)
och rostisar med ost och paprika :p inte helt fel!

Nu tänkte jag sätta mig och söka lite jobb, om det finns nått som passar mig vill säga :) Vad som sker mer idga vet jag inte, men lutar åt en hel del slappande. kanske städa lite, är faktiskt på lite städhumör (!?)

Solen lyser iaf, vore ju gött med en promenad,men är inte så sugen påt ändå, men vi får väl se senare.

 :)  glad glad, det spänner och knackar

Kommentarer
Postat av: CillaDobak

nä eller hur var de inte det. å alla som har sagt att det var de vidrigaste dom nånsin gjort =) haha..

2008-03-26 @ 13:13:08
URL: http://cilladobak.blogg.se
Postat av: CillaDobak

ja faktiskt.. tyvärr får jag inte ny tid förrän i lutet av maj början av juni.. å jag skulle vilja ha den på redan nu för jag blir 22 i sommar. så jag vill inte gå med den förlänge. men det verkar inte dom bry sig om.. suck =( men vill man va fin får man lida pin. =)

2008-03-26 @ 13:57:14
URL: http://cilladobak.blogg.se
Postat av: CillaDobak

ja de e riktigt segt. å jag ställde mig i kö som 18åring i skåne dock, men inget hände. Här i norrköping va dom iaf snabba på att få dit mig, men synd bara att dom ska va så jävla sega.. oj 3 år? men vad skönt för dig att få av den snart.. =)

2008-03-26 @ 15:53:41
URL: http://cilladobak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0