Framtiden (!?)


Okej hade tänkt att det här inlägget skulle handla om mig och min framtid inom arbetslivet.
Jag tycker det är så svårt, om 3 månader står jag där på kungsgårds skolgård och viftar med mössan och sjunger som en dåre, helt lycklig kan jag garantera er. Men då är den största frågan för mig, vad händer där efter!?

Såhär har jag tänkt mig liiiiite en början iaf, Hela sommaren ska jag ta mig en tankeställare på hur jag vill göra med allt, dvs vad jag vill ska vara mitt arbete i livet, vad vill jag verkligen jobba med osv. Under tiden har jag tänkt söka som vanligt lite sommar jobb enbart för att få in pengar.
Sen efter sommarens slut ska jag förhoppningsvis kommit på vad jag ska göra, jag bollar tankarna mellan att hyra stol på saxess ( vilket min handledare erbjudit mig) , eller försöka hitta en salong som vill anställa frisörer, eller så gör jag något helt helt annat, men vad !? det är det jag inte riktigt vet, plugga vidare är ett alternativ, men då måste jag plugga på komvux först så jag får matte B och engelska B .

självklart skulle jag ju vilja göra alternativ 1. starta eget genom att hyra en stol på saxess för där trivs jag så himla jättebra så det finns inte, men det är ju det där med kundkretsen. Kundkretsen är ju de vi frisörer lever på utan dom blir det inga pengar. Men jag ska kämpa med att få ihop massa, ska dela ut mina visitkort till höger och vänster vart jag än går så får vise vart det hela slutar.

Jag lär återkomma om jag kommer på något nytt. Men det blir nog bra det där:)


Snart ska jag se andra avenyn sen sista avsnitet av Köping. Sen hoppas jag att sandra vill joina mig, vore sjukt trevligt. ska nämligen åka samma buss imorn :)
ajja, trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Johanna, du har mej som en trogen kund iaf ;) Får se om jag kommer sen =) PussPusss

2008-03-09 @ 19:45:40
URL: http://sandraeandersson.blogg.se
Postat av: Erki

Ja du ! Svårt val.. Jag funderar massor på hur jag ska göra med! :/

2008-03-13 @ 18:08:33
URL: http://erkiperki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0