fredag :)

gud vad skönt det är med fredag.
nu befinner jag mig äntligen hemma hos joakim. mysmys.
ska snart se let´s dance , efter det blir det säkert en film sen sova, jag känner mig jätte trött.
haft praktik idag, inte haft så mycket att göra, men Ewe och jag roar oss lätt.
Hoppas på mer nästa vecka.

Jag har jätte ont i min mage=/ det är nog det jobbigaste som finns, eller aa det är fruktansvärt jobbigt . Men jag är väl rätt van haft det till och från nästan varje dag nu i en månad:( så ska kolla upp det igen. Gjorde ju det förra året utan resultat. Men men. "det går över tills jag gifter mig"! eller vad man säger.

Nu börjar lets dance.
på återseende, trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0