Fredagkväll.


Nu är vi hemma hos joakim.
Det är lite folk här, så ska snart käka och greja.

förut idag så var jag och joakim på stan i Nkpg, köpte present till hans syster
och jag köpte lite smink och en mysig mjukis outfit, längtar tills jag ska ta på
mig den sen och myyysa ner framför tvn.
Blir en lugn fredag kväll, trots att jag precis drukigt en "grogg" fint.

så sjukt skönt med påsklov, njuter av varenda liten sekund =]

så vad ska jag göra i veckan som kommer då?
jo så här ser den ut, självklart plugga massa teori. Sen ska jag träffa Ewe
och mysa med henne. kanske fika med en gammal klasskonpis från marielund
och så blir det en hel del mys och massa skojigheter med joakim. Avslutar det hela
med utgång nästa helg för att fira min älskade som fyller 20 år på söndag.
sjukt bra påsklov.

/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0