Godkväll min vänner

hemma:)

gjorde ju provet på småföretagande idag, äh, om man säger såhär, jag svarade på allt men om det är rätt det får läraren avgöra, kände att jag flummade en del, hittade på egna svar, men men :D hiih, gick väl hyffsat ( hoppas ja)

idag ska jag inte plugga nåååååååååttt!, möjligtvis läsa lite Teori men annars inget:)
Praktik imorgon med, har massa att göra, eller massa som jag tänkt göra utäver min praktik, ska måla mina strukturteckningar samt göra svenska hem uppgiften så slipper jag göra nått i helgen:)
struklturteckninagarna gör mig lite galen=/  har ju lillagesällen på måndag så då ska de lämnas in. Fan fattas två modeller, måste leta ihjäl mig, Tääääänk!
Ska kila och fixa lite. Men ha det underbart! / J


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt är bra, om man bortser från min frånvarofaktor, stres och lättare deppresion? haha. Hur är det själv, min sköna?

Idag har jag fått mycket gjort kan jag ju bara säga! Sicken tur att man stannar hemma och pluggar ibland, det kan resultera i något annat, och något annat haha :D Puss

2008-03-13 @ 18:58:54
URL: http://johannana.blogg.se
Postat av: Markus T

själv skrev jag prov i småföretagande förra veckan :p

hehe :p
jo min dag har varit bra, lite segt med långt hål i skolan bara. hur har din varit?
ne, men snart blir de nog bättre får man hoppas på! :)

2008-03-13 @ 19:21:47
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0