Godmorgom- godmorgon


det är galet mycket snö ute (????)!
jag blir faktiskt inte glad. Jag trodde det var lite påväg mot vår igen, att det var dax för det att smälta bort, men vad händer(??) Jo det kommer ännu mer! jag blir sur!

Jag hoppas verkligen vi kan ta oss fram till Ikea så vi kan köpa flyttkartonger och glida runt och kolla på alla saker.
Men just nu ser det inte så lovande ut, -Plogbil ut o skotta!!!

Sitter och försöker plugga lite design, det lilla jag har nedskrivet. får ta lite en dag i taget, orkar inte sitta och panikplugga på måndag kväll, för på tisdag mina vänner är det Gesällteori som väntar mig,Känns faktiskt rätt bra änsålänge!

ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: ewe

flyttkartonger ? :O

2008-03-25 @ 12:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0