godmorning sunshine !


sovit som en guuud inatt ( lätt konstigt):D
Efter min efterlängtade massage igår så somnade jag som en stock, drömt massa konstigt, att jag var och shoppade en sjuukt snygg skinjacka, allså jag dör va snygg den var, och lika besviken som vanligt när man vaknar upp och märker att denna skönhet bara var en dröm =/

Har precis fixat mig, ska kila ner och käka frukost, sen ska vi brassa iväg mot stan, vi har lite ärenden att uträtta där blandannat systembolaget står på listan, ska inhandla massa godheter till morgondagens aktivitet ! :)

later / J

Kommentarer
Postat av: Sandra

Godmorgon stjärtis :)

2008-03-27 @ 11:18:13
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0