Hej hopp

vaknade upp med en jävla huvudvärk, usch =/Men jag pallarade mig till skolan ändå, duktigt av mig..
Väl där så var det till en början segt, jag kompleterade upp mitt islam prov så jag blev godkänd, men kunde nästan tro att det handlade om kristendomen, usch den där läraren går mig på nerverna, SKÖNT att min "riktigt" lärare kommer tillbaka nästa vecka:) återgå till det normala lixom.
Sen var det svenska, som jag ,ewe och suss kände Noll motivation för så vi gled ner till stan för att inhandla Ewes skor, och sen gled vi in på Exeprt och kolla lite, och jag fastnde för en mobil som jag senare hade med mig hem:) känns jätte bra, var ju i behov av en ny så:)
ja sen efterdet var det klipp&frisyr desgin lektion och sen slutade vi:) kom hem vid halv 5 så åkte och tog en fika hemma hos kussarna med mammi:)

Nu känner jag mig tlött, så blir nog snart att inta sängen.
Snart är det fredag igen skööönt, blir nog en relativt lugn helg tillsammans med älsklingen , kanske ett resturang besök, mmm det skulle jag gilla.
Ha det så bra:)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0