helg, tack gode gud:)

Så skönt med helg:)
Är hemma med älsklingen nu,sjukt skönt. ska bara ta det lugnt käka och se på Lets dance hade jag tänkt:)

Hade praktik idag, det gick finemang.fick håret genomklippt, skönt med fräscha toppar. Sen insåg jag mitt stora behov av en färgning så köpte med mig färg som jag ska lägga i imorgon.
Jag och Ewe fixade även håret på våran ena handledare, det blev jätte fint. Och sen kom Johanna och jag klippte henne, det var trevligt, planerade party när jag kommer till köpenhamn 24-27 april. Får ta krogen då lixom eftersom vi inte kom riktigt ända dit på nyår.

imorn är det planer på att vi ska ut på krogen och fira krantz-.
Ska bli sjukt kul, och ännu roligare att min söta vän sandra ska med :)

Ne det var det jag hade att bjuda på om dagen.
Trevlig helg
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0