krulltott

somnade redan kl 9 igår för jag var så arg över hinduism provet.
Duschade och la mig direkt , så nu sitter jag här som en krulltott. Det är rätt bra för då tänker man inte lika mycket på min söta utväxt som gömmer sig där inne. Usch måste verklige göra något åt den nu i veckan. Men slutar ju alltid så jäkla sent i skolan, eller hm på Torsdag!?ska höra mig för med Ewe :P

Ajja snart ska jag dra mig till bussen. Hade igentligen tänkt strunta i att göra provet idag och sova längre. Men jag gör det nu, kommer inte kunna mera nån annna dag så det får gå som det går allså ap dåligt. jag bryr mig inte , ska bli skönt att vi får tillbaka bosse igen så kan man ta sig ett snack med honom angående provet om det går dåligt, och berätta hur jävla störd Mister U är!

Måste fixa det sista nu.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0