löpning !

Helt slut i kroppen men det känns så underbart såhär efteråt, tog på mig lite löpar outfit och drog mig ut i spåret och löpte, sen blev ett antal situps när jag kom hem, sjukt skönt:)
Ska försöka göra det oftare, helst varje dag, men det lär jag itne göra:P är så trött efter skolan ibland.

det tog emot när klockan ringde imorse, kändes inte som jag hade sovit nått, hatr såna nätter, har på tog för många såna när jag sover ensamen;/
Väl i skolan så har det bara varit segt, jag har konstaterat och jag verkligen menar det när jag säger att min religonslärare inte kan vara normal, det är nått eller någonting som inte står riktigt rätt till där uppe, sorgligt men sant.
var även hos ortopeden idag med min fot, fuck you oxå, ska gå till en annan så jag kan få min jäkla operation NU!!!!

Nu tänkte jag kolla på andra avenyn på datorn, orkar inte vänta en hel timma på att det ska börja så. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0