Min tisdag!

hejhejhej :p
Har precis klippt Tobias , och även förut klippte jag Bempa. trevligt
Har faktiskt varit en helt okej dag i skolan idag för en gång skull, visst det var det där
jävla Hinduism provet imorse men konstigt nog gick det bättre än jag trodde det skulle gå,
så det känns jätte positivt hoppas bara att läraren håller med mig!
Efter det hade vi svenska vilket oxå var lite små kul, lekte nån sjuk lek, haha. dagmaskar fick
min grupp göra en saga om, det var vidrigt men kul. haha
Sen var det klipp och frisyrdesign, då kom först min pappi upp till skolan för att visa sitt snygga hår
för Kjell för att jag ville veta om han tyckte det var en passande modell för vågfön ,vilket han tyckte :) Yes
Sen kom Malin upp och jag testade att göra långhårsuppsättning , det gick oxå jätte bra :)

Vad ska man göra nu då? Jag hade tänkt att jag skulle plugga småföretagande MEN en engång glömde jag böckerna i skåpet =/ Så får råplugga imorn.

Måste börja applugga till gesällteorin med, jag börjar faktiskt bli lite orolig för den, vilket jag inte varit förut.  Den är den 1 april direkt efter påsklovet så får väl ägna lovet åt PLUGG!

Oj det blev ett litet inlägg iaf, så nu avrundar jag här, tror jag ska ställa mig i en lååååångdusch, sen krypa ner i sängen och mysa med mig själv;) haha .
eller ne det lutar åt lite yoghurt och knäckisar först.
på återseende


Kommentarer
Postat av: joooohanna

du är medveten om att du sitter och skriver under PÅGÅENDE "andra avenyn"!?:O haha:D

2008-03-12 @ 09:04:58
URL: http://johannana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0