mysmys

Okej, jag har inte uppdaterat på några dagar men nu är det dax..
I torsdags kom Joakim äntlgen hem :) och han kom och sov med mig, jätte mysigt.
och ja, min helg har kort och gott varit helt underbart skön:)
Blev lite spontant party i fredags, skulle igentligen bara fira en bekant som fyllde 20 och jag och Joakim skulle vara nyktra, men det är bra svårt när man sitter på en vinflaska, så korkade upp den och kvällen slutade på krogen, men med en tidigare hemkomst än vanligt, bara för att vi kom till krogen så himla tidigt, men det räckte för mig :p
Tyvärr blev det så att jag inte kunde vara med och fira emma på lördags kvällen så har varit hemma hos henne ikväll och myst:)GRATTIS emmis på 20 års dagen
Jag gillar inte söndagar utav flera anledningar - det är skola imorgon och hela veckan frammåt=/ - och att joakim åker tillbaka dit han gör lumpen och kommer inte hem förens på fredag, men då blir det massa mys som vanligt, kanske lite bio skulle vara lockande, vi får se!  Jag längtar iaf så otroligt mycket tills vi ska flytta ihop, kan försvinna i drömmar pga av det, ser det framför mig, det kommer bli helt underbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart .
Nu ska jag ta mig en dusch, och sen lägga mig i sängen, helt ensammen, eller aa Nowa gör mig sällskap, men om det är så mycket till sällskap kan diskuteras. ingenting slår iaf att somna i min underbara älskades armar:)
åhh, älskar dig så mycket Joakim, du gör mig lycklig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack tack tack min sköna! :)

2008-03-02 @ 22:40:12
URL: http://www.emmajm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0