simkort på posten

jajjemän, simkortet kom på posten idag, så nu funkar allt alldeles utmärkt och jag och min pluttis (mobilen) Kommer så bra överens:D
dagen idag funkade, trotts att jag var så seg i morse, Jobbade på jätte mycket med 1900 tals projektet. och sen på kundpasset kom en av mina gesällmodeller ( david) så jag skulle testa min frill och färg på honom, och resultatet blev så sjukt snyggt så jag ahhh är hel nöjd!
Ska försöka jobba mycket med modeller nu, men det är lite svårt med tider osv, folk går i skolan jobbar mm. Men men får göra så gott jag kan :)
Nu hade jag tänkt inta sängen , och vakan upp ännu en dag närmare helgen. Skönt som tusan. Förhoppnings vis så blir det Hockey på Lördag Lhc- mora :) länge sen jag avr och kolla, så ska bli riktigt roligt.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0