Skönt :)

Äntligen är Måndag den 17 mars över.
Har ju somsagt haft lilla gesällen  idag, Jag hade mitt schema detaljerat in i minsta detalj och jag jobbade snabbt in en bra start med 10 minuter före planeringen, vilket kändes riktigt bra:)
Dock halkade jag efter lite i mitten nånstans med min uppbyggnadsfön, jag hade väl inte riktigt valt det enklaste håret till det, men bra var väl det, då vet jag det så jag inte gör samma tabbe den 15 maj.
Det resulterade att jag fick ta mig en snabbis lunch för att komma in i det igen.
Men faktiskt så tycker jag att allt flött på och gick bra trots min känsla av oförberedelse.
Mina mardrömmar om att inte hinna rulla upp permanenten var bullshit, det tog mig 55 minuter av 60 möjliga, haha.
Somsagt skönt att vara hemma. Pappi glider runt med sin nyklippta finish här hemma som faktiskt klär honom riktigt bra, dock känner han sig väldigt ovan efter att ha haft, (ja vad ska dra till med så länge jag kan minnas 20 år,med hjälp av fotografier) samma frilla.

Den här dagen har gett en ganska mycket, man har fått ett hum om hur det går till på den riktiga sen, samt nu vet man vad det behös lite mera träning på för att allt ska flyta på sen.
Strukturteckningarna är inte min starka sida, sen lite praktiskta grejjer med behöver lite träning men inget jag går in på nu.
 " träning ger färdighet "

Har precis kommit hem från ett litet tårtkalas hemma hos farmor och farfar. Nu inväntas andra avenyn sen dusch, och så funderar jag på en tidigt kväll och sova ut lite :)

Hoppas ni haft en bra dag ni med.
På återseende

Kommentarer
Postat av: Markus T

hehe, de gör inget. bättre sent än aldrig ;)

okey :) du går med andra ord frisörs linje? :)

ne inte förens helgen närmar sig, då jag ska dra iväg o jobba lite :)
hur ser din vecka ut?

jadu bra fråga. här kom de 3cm under natten, men verkar smälta bort ganska fort :)
Kram

2008-03-18 @ 09:31:30
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0