trevligt kalas


Det var ett trevligt kalas, god mat och tårta och allt där till :)
Så nu är min man hela 20 år, precis som jag!
Nu kan vi gå med en varsin kundvagn på systemet och steeka.

Vi fick oss ett litet ryck förut och drog till ica maxi och inhandlade 5 st bingolotter, så vi alla ska sitta bänkade framför tvn sen.  Hoppas på vinst, en bil vore ju faktiskt inte helt fel.
Kom på att jag missar andra avenyn, men får spela in det! det får bara inte missas, är helt fast i det. Någon mer som ser det ?

Sitter och diskuterar balklänningar med Erica , finns ju en hel del. Bara att man ska hitta den rätta, hoppas du får tag i en snart :) 2 månader kvar till balen, jag längtar, då jag ska bära upp min underbara klänning, jag gillar den super mycket, ni får se den på bild efter balen, vill inte visa den innan.

Ha en trevlig kväll.

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0