uppe med tuppen!

har precis borstat mina tänder! och idag ahr det hänt något jag aldrig i min vildaste fantasi skulle kunna tro.
självaste Joakim vaknade idag kl 8:10 (!?!!? det är helt ofattbart, för han är en sån person som kan sova hur länge som helst. Men lumpens morgon tider (06:00) kanske fått hans sovande i en annan rytm. Jaja så där låg vi och spelade the sims på min mobil i en timma, sen skuttade vi upp och fixade oss.
Snart ska vi brasa iväg till cloetta / choklad fabriken och köpa lite gottigheter, evigheter sen jag var där, Ska se om dom har plopp med cafelate smak, åt det igår på praktiken och det var sjukt gott!

sen i eftermiddag bär det av på hockey, Lhc- Mora. trevligt. Sen blir det nog en lugn kväll vad jag vet:P
NO=O solen är borta set jag nu, det var ju super fint förut.
ha en trevlig lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0