godmorgon !


då var jag tillbaka en sväng. Fick Joakim att ta med sig sin mac så jag kan pyssla med den nu över helgen:)

Vakade tidigt som vanligt. kroppen är nog van vid att vaknde tidigt, typsikt. Men bra det på sitt sätt då kan man hitta å massa under dagen, Idag är det steeeeka som står på schemat. Stråååååååååååååååålande sol!
Måste även hinna en sväng till apoteket, får panik. Nässprayen är sluuuuuuuuuuuuuuuuuuut!

Ne jag avrundar här, så skriver jag senare.
föresten så beställde jag löshår igår:)

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Markus T

hehehe, tur att han har en dator ;)
ja, de finns för och nackdelar med att vakna tidigt :)

hehehe, kan förstå de! ;) hoppas du är igång snart! :)

det är ett jobb på en segelkryssare :D
så bra! usch för allergi själv har jag lite oxå. dock hitta dom inget när jag gjorde pricktest i vintras, men jag är övertygad om att jag har.
idag är det jobb, och imorn ska jag vara med en kompis hoppas jag på :) kvällarna ser däremot lugna ut nu.

vad har du för planer då? steka? ;)

ha de bäst!
Kram

2008-05-10 @ 09:31:22
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

Tänkte bara tipsa om min tävling just nu där man kan vinna jätte fina smycken ifrån Pandia.se !
Trevlig helg!
Kram

2008-05-10 @ 23:37:18
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0