Godmorning sunshine


=) Vaknade av att solstrålarna letade sig in för persienerna. härligt-härligt.
Efter en titt på smhi´s hemsida igår så vad jag inställd på en tråkdag för att det skulle
regna. Men icke nu äre tiptop och jag ska försöka dra upp Joakim från sängen så vi kan
sätta igång den här dagen:) Vad ska ni göra?
jag har gett förslag på att dra till ranchen och slå lite, det skulle vara najs.
Men är oxå sugen på att  gå en sväng på stan. Vi får väl göra båda helt enkelt..

Nu ska jag ner och fixa en goood frukost.
Ha en mysig dag :)



Kommentarer
Postat av: Markus T

så du är en så där snobb som golfar ;)

oj, så sen!? det är tre dagar innan jag springer ut :)

okey, verkar ju bra de oxå :D (även om jag tycker att brasa hör till ;) )
först var vi i en kyrka och lyssnade på gospeln och lite så (en av polarna är aktiv i kyrkan), sedan var vi runt i hela täby o rände :p

igår hände typ ingenting :p

hoppas du får en underbar dag! :)
Kram

2008-05-02 @ 12:13:31
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0