guuuudmorning

folk som ljuger en rakt upp i ansiktet, lägg av med det


snor-snor-snor,
seriöst jag är trött på pollen nu:/
Jahopp då var det " dan innan dagen med stort D" usch börjar få lite gesällpanik nu alltså! Idag är det det sista liksom, ska fixa ordning min plats i salongen, kollar igenom alla strukturteckningar, a färdigställa allt lixom. Och ikväll ska jag färga in davids slinga, sen öva kortfest och vågor, Shiiiiiit. undrar igentligen hur det kommer gå med allt!?! Återstår att se imorn kväll/natt.

Om ett tag ska jag kila in till skolan, tog lite sovmorgon, höll på och slinga och klippte fram till 23 igår, helt slut. så har sovit gött inatt (dock drömt om gesällen) . Hm, vad ska det bli för väder!? står regn i tidnigen men ser ju inte så regnit ut!

Nu måste jag platta håret, hörs ikväll :)

Kommentarer
Postat av: N a d i n e

Jobbigt med pollen.. :/ Hoppas du får en bra dag!

2008-05-14 @ 08:04:18
URL: http://enterthecircus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0