imorn smäller det


hemkommen. Blev en lång dag trots att jag fick sluta tidigare än normalt!?
var tvungen att kompletera upp en grejj i idrotten kl 16=/ sjukt segt då jag drog fårn skolan halv 12.
Gick då på stan och hjälpte mormor med shopping, det blev en del hon fick med sig hem och hon verkade mer än nöjd! Jag fick min balväska som tack för hjälpen, snällt!

så efter min tur på stan så drog jag till skolan och fixade till det så nu var det klart så nu går det itne blir mer redo för morgondagen, mösspåtagning, Great!  vad ska man ha på sig? hm får tänka ut nått.

Ohhhhhh längtar masssssssa, imorn blir det iaf trädgårn/olearys för lite dricka och mat sen blir det nog nån park:)
Nu ska jag kila, hoppas på att sandra tittar förbi!
PUSS


Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas ni får en mysig start på studentveckan ;D är bara liiite avundsjuk :D

2008-05-27 @ 16:39:26
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0