klockan springer iväg =O


Kollade till på klockan och insåg att fasiken vad fort tiden gick idag då. Igår tyckte jag det var tvärtom.
Så nu har jag duschar och piffat till mig, ska bara klä på mig nått, kanske dom omgjorda byxorna(!?) Dom blev kanske inte jätte bra, känns som dom blev för mycket insyda i benen med tanke på att dom var rätt stora innan så sitter dom mer pösigt nu upptill, eller ser mer ut som det eftersom dom är thaigtare nedtill.ajja, det är coolt!

Nu blire mat, sen kanske vi ska dra oss till ranchen idag istället. Och så ska vi handla lite käk till ikväll, vi ska grilla!

vi hörs ikväll:)

Kommentarer
Postat av: vendela

vad fin bakgrund på bloggen ;)

2008-05-03 @ 18:46:18
URL: http://psalmijanuari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0