Fredag

Så var det fredag igen- gött!

Precis varit uppe hos Annette och gjort en håruppsättning på henne- det blev riktigt fint och hon blev sjukt nöjd, Då är det som roligast att hålla på med det här yrket!
Nu ska jag bara ta det lugnt, Sen börja fixa lite för att sedan dra mig till Lkpg.  Känner mig inte alls på humör idag riktigt, så det får bli en lugn och skön kväll med idol och Wasabiärtor(!?)

Känner mig lite ledsen faktiskt, det blir ingn hundbebis för min och mannens del, hur mycket jag än vill ha den så blir det inte så. Eftersom vi inte alls vet hur framtiden ser ut med lägenhet och om vi båda börjar plugga kanske vi till och med måste flytta till en annan stad! så om nått/några år då kan vi skaffa oss en bebbe!

Nu ska jag fixa lite , Ha en kul fredag kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0