Fredag

skönt med helg!

sitter och kollar runt på platsbanken, varför finns det inga jobb som passar mig? blir galen!

Usch vilket skit väder det är idag då- regn regn- gud så kul.. Vore mysigt om det snöade, ja det vore verkligen super mysigt när jag tänker efter! inte så långt kvar till jul heller, yes, och dessutom kommer mina saknade norskor (haha vad säger man?) hem på besök.
Ska åka bussen till lkpg sen vid 2 då blir det att åka och handla massa gott till kvällen- mys sen kom jag på att det är ju idol med, undrar vad det är för tema idag? spännande!

Nu ska jag packa väskan!
Hejhopp


Kommentarer
Postat av: Sandra

längtar också ;D dina norskor kommer !!

2008-11-14 @ 18:52:50
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0