lördag

Godmorgon mina vänner!

somnade som en stock igår, var så sjukt irriterad efter jag sett klart idol, Robin är väl hur ra som helst? men nene klart Johan som har en sån begåvad och fin röst annorlunda om inte annat ska få stanna kvar, ärligt talat jag tycker inte det var rättvist! Jag själv slängde iväg en röst på Anna- jag älskar hennes coola röst- den är unik.

Min man ligger fortfarande och degar i sängen, snart dax att dra upp honom.  Frukost och sen blir det en sväng till stan, bra för att typ. Sen ska vi hema och städa bilen, den ska glänsa tydligen!  och ikväll blir det party- hoppas jag!? jo men det ska det bli.

nu dax att bomba HAN!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag menar det, ROBIN E var bäst. Hur kunde han åka ut? :S

2008-11-18 @ 12:11:29
URL: http://lolloliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0