Måndag

Godmorgon..

Seg och ont i magen idag=/ blääch..
Min man är och jobbar,skulle igentligen ha tagit bussen hem imorse vid halv 9, men jag var sjukt trött så jag stannade kvar under det varma täcket och vaknade för en timma sen- skönt! Men hade varit mysigare om han legat kvar!
Drömde förövrigt marddrömmar inatt, trodde ärligt jag skulle dö, hatar marddrömmar, jag och massa vänner var med på nått sjukt ställe, allt var typ som på saw filmerna allså sjukt vidrigt, fick panik- Men så vaknade jag av massa pussar- miljoner gånger bättre en den drömmen!

Ska snart ta tåget in till nkpg, ska åka upp till Malin och mysa, promenad med hunden tror jag, riktigt skönt höstväder ute, säkert svinkallt med, hörde nått om minusgrader på vädret!?

Nu ska jag borsta tänderna! Tjo

Kommentarer
Postat av: Erica

det var pappas beslut att sälja bilen, men nu har vi en ny, ska köpa en till sen vart efter...

2008-11-17 @ 22:05:09
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0