myskväll

Nu är jag hemma hos min man :)  det blir mys med idol, tacos och sånt- gottit
min kropp känns fortfarande lite sisådär känns som jag har en gnuta feber=/ Vi hade ju somsagt utgång på schemat ikväll men icke. känns skönt nu med, hade inte orkar med en party kväll även fast det hade varit hur roligt som helst. får ladda upp till nästa helg eller nått=)
Vad ska ni göra för kul ikväll? och vad ska mina norska jäntor sysselsätta er med, ut och slira på stan i högklackat? tell me.. Saknar er! ses snart och tur är det.

Nahe nu ska vi styra med annat, ha det gött
kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

nu har du hört lite om vår gårdagskväll ;D saknar dej oxå johanna pettersson, Vi får höras imorgon å prata lite mer. men som sagt det är inte långt kvar nu :D

2008-11-30 @ 01:25:08
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0