Onsdag


Då var snart den här dagen slut och imorn väntas ny dag och nya tag, jag är så otroligt nervös, ska ju somsagt på arbetsintervju imorgon- laddar som bara den för att det ska kännas så bra som möjligt, men kommer nog vara sjukt nervös när jag väl är där, inte varit såhär förut!?  vill så hemskt gärna ha jobb och det nu, därför är jag extra nervös pga lågkonjukturen så är det ju inte så att det finns mängder av jobb direkt!!

Har haft en rätt slapp dag idag, var in till stan med mamma och skulle hjälpa mormor att handla, själv köpte jag 2 par skor!
Sen så har jag bara slappat här hemma, tog ett varmt bad förut, så frusen såna här trista dagar så det var skönt. Nu längtar jag efter att få krypa ner i sängen men ska vänta tills mannen har ringt så jag får mysa lite med han.

Hoppas ni haft en bra dag!
Gonatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! :) är dte bra med dig?

2008-11-12 @ 22:34:08
Postat av: tesseli.

tack! :) är det bra med dig?

2008-11-12 @ 22:36:33
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0