Onsdag

Det ringde nyss i min mobil- Doltnummer
- woho jobb tänkte jag

-Hej det är johanna?
-ja hej jag ringer från thea tandhälsa, du hade en tid hos oss....

jag hatar er!


Har duschat och fixat mig lite, ska in till stan vid lunch med mamma och mormor- runt i lite affärer och sådär. Kan bli mysigt. förövrigt har jag förbaskat ont i hela min högra sida, rygg och arm- det tar på krafterna att äga ett Wii! Men vem säger att man måste spela hela tiden? JAG för det är så sjukt kul!!

tänkte sätta en lite färgklick i den här vardagen, är så grått och trist ute nu, dimmigt som tusan, så vad passar inte bättre än att jag har kastat på mig ett par vinröda strumpbyxor och en  svart gullig klänning? Har börjat älska klänningar på senaste tiden. Hittade en sjukt snygg på en hemsida igår men självklart slutsåld- sur blir man, men tur var väl kanske det.

hörrni, nu blir det frukost, börjar bli hungrig.
Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0