skit dag


Japp, skitdag är vad det är!
Intervjun imorse gick så jävla piss dåligt och jag är så besviken, en typ lära känna mig intervju för att sedan bli kallad till en till. jag avr så sjukt laddad o bara det här blir suveränt, men hm med dom frågorna kan jag inte påstå att människan vet ett dugg om mig och min personlighet- åhh jag är så arg!
Så jag behöver nog inte förvänta mig att han ringer mig imorgon och sagt att jag "gått vidare" skulle bli bra förvånad!

Och min föredetta jävla fitt arbetsgivare har överstridit det kronofogden skickade till honom angående min lön så nu måste jag ta upp det till rätten- jag orkar fan inte mer ,ge mig mina pengar din jävla idiot och sen kan du fan , du gör bara SVERIGE en stor tjänst om du försvinner!!!!!!!!!!!!!!!

skit-skit-skiiiiit

Vill ha morgon så jag kan åka och kramas med min man som förövrigt muckar imorgon!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilket skit!! Men men, bättre dagar finns :) <3

2008-11-13 @ 19:53:24
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0