snö-snö-snö

jag fryser om mina fötter :/ brr. Fick sitta och vänta evigheter på bussen känns det som, men nu är jag iaf hemma.
Haft en super trevlig dag med min sötnos ewe, vi strosade runt på stan, åt lunch och drack teé och skrattat i kapp! så det ska va..
Drack ett super gott te som jag ska på jakt efter imorgon hade jag tänk- champange- vanilj hette det, riktigt riktigt gott, det kan jag rekomendera..
Vid 4a stack jag på teori, var mysigt idag var bara 4 pers. Drack teé där med,men det var inte lika gott minns inte vad det var för smak äckligt iaf. kan nog hinna med en kopp till innan jag ska sova- vet ni jag gillar teé massor, gud så gott det är.

Funderar på att dra på mig mina vaaarma sköna uggs och bege mig ut i snövädret med hundarna-Dom gillar snö kan jag lova. Jack skuttade glatt ut i morse och tog sig en rejäl tugga av årets första snö ( som ligger på marken iaf, den förra smälte direkt! ) så får det blir.
drar med kameran med så kanske man kan bjuda på några roliga bilder !

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0