Fredag

forfarande trött- men det känns annorlunda när det är fredag!

Märkte precis att pappi var hemma och att han skulle åka till jobbet till klockan 9 så jag ska åka med honom- synd att jag inte viste det tidigare så hade jag kunnat sova lääängre. Men gött att slippa buss ändå.
Idag håller kursen bara på till klockan 12- gött. Efter det ska jag klippa en sen hoppas jag att mamma kommer och hämtar mig. Senare bär det av till Linköping eventullt klipp där med!

Skönt ska det blir med helg, låång helg för min del, umeå söndag till tisdag gött-gött-gött.

Nahepp om man skulle packa väskan lite.
Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: sandra

just de flygturen närmar sej :) va kul! hörs sen ;D

2008-10-10 @ 10:25:27
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0