intressant fakta!?

1. Vad heter du? Johanna Pettersson
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hm, Evelyn kanske?
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Matilda
4. Vilket stjärntecken är du? Vattuman
5. Vilken årgång är du? 88a
6. Vart bor du? Kimstad, Lite utanför Norkköping
7. Bott utomlands? Nope
8. Flyttat antal gånger? 2
9. Vart skulle du vilja bo? I en lägenhet tillsammans med min pojkvän i Linköping
10. Vilken skolklass? Går inte i skolan längre
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Ärligt talat- jag vet inte- är ju frisör men framtiden får se


UTSEENDE
1. Hur lång är du?
173cm
2. Hur mycket väger du?  jag vet faktiskt inte själv, ska vänta ett tag innan jag ställer mig på vågen
3. Hårfärg och frisyr? längre än axlarna, mörk
4. Ögonfärg? mörkgrön
5. Mest nöjd med? hm svårt
6. Minst nöjd med? mina fötter
7. Skostorlek? 40
8. Glasögon? ja
9. Gar du några piercingar/tatueringar? Naveln oh örornen


FAVORITER
1. Filmer? beck och wallander filmer är en favorit
2. Låtar? Jätte olika
3. Årstider? sommar, men höst och vinter är mysigt på nått sätt
4. Mat/dryck? Grillat och Kina.. pepsi
5. Djur?   2hundar, jack och Nowa
6. Färg? Svart
7. Parfym? Dkny och ralp lauren
8. Tv-program? finns många bra
9. Ämne i skolan? Frisör lektionerna och psykologi ( riktigt intressant ämne)
10. Sysselsättning? Vänner-pojkvänn- hm shopping och uteliv

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En svart enkel höst jacka.
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta stövlar och sneakers
3. Favoritfärg på kläder? Svart
4. Favoritmaterial på kläder? Spelar inte så stor roll.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Massor, behöver byta ut min garderob känner jag , fylla den med massa fina klänningar stickat mm
6. Favoritaffärer? Monki, gina- h&m
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det är olika
8. Favoritmärke? Inget speciellt
9. Vad har du för byxstorlek? 29/30
10. Vad har du för tröjstorlek? s/m

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Artur
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? inget
b) Jobbväska just nu? Har ingen!
c) Handväska eller liknande just nu? Kalender- tuggummi, plånbok nycklar lipsyl
3. Vad är du beroende av? inget speciellt tror ja!?
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? försvarsmakten- haha Joakim som gett mig, rikitigt bra
6. Vad tror du på? Ett liv efter döden!
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen
8. Vad köpte du senast? Kuvert borta på ica
9. Har du nåt husdjur? Ja, 2 hundar
10. Var bor du? villa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0