Powerwalk!

Precis kommit in igen från en "power walk" helt varm, så ska bli gött med en dusch!
riktigt pepp nu, pappa och jag har gett oss in i en tävling nu, se vem som vinner!

Slutade klockan 11 idag, kändes som en hyffsat onödig dag, hae lika bra kunnat legat hemma och sova mera..
Gick hem till Malin så åkte vi och inhandlade hårfärg sen åkte vi hem till mig och fägade hennes hår- fint. Efter det åkte jag och mamma in till stan och lämnade Nowa hos frisören,  så nu är hon fin:) Medans vi vöntade på att hon skulle bli klar, åkte vi och fikade med mormor och jag inhandlade en klänning på H&M. Har fått in lite pengar på kontot nu, skönt! Vart lite orolig att jag inte skulle få några , men sen visade det sig att dom suttit på kontot sen den 15de, trevligt att jag inte ens vetat om det:D hehe, men jag klagar inte..

Nu blir det dusch!
Trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Erica

Åh, trevligt med pengar! Jag vill också köpa klänning!!!

2008-10-20 @ 20:43:46
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0