Rosa bandet

Sitter här i fotöljen och kollar på Rosa bandet galan. Har ni köpt ett rosa band?
Det har jag, tycker det känns bra plus att det är ju ett sött band med :)

Blev ingen solning idag, åkte iaf bort till posten och hämtade ut mitt paket som hade kommit, det var klänningen jag beställde och jag är riktigt nöjd.. har dock inte bestämmt om det blir den på Fredag eller om jag ska ha en svart söt som jag köpte förra veckan med några coola strumpbyxor, hm får tänka på saken.

ska på "möte " i lkpg på fredag förmiddag, ett jobb som jag gjorde intresseanmälan till, Malin ska också dit så vi åker tillsammans.. var precis inne på min mail med och såg att en salong som jag skickat ansökan till hade hört av sig och ville att jag skulle ringa upp henne, så det ska jag göra imorgon . spännande, kul att det händer nått. hoppas det är possitivt annars är det bara leta vidare :) men det skulle va så kul!


Där har vi klänningen :) vad tycks?




Nu ska jag kolla vidare på tvn..
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh jätte fin klänning :)

Hoppas det går bra med jobb och att du får ett snart :):)

2008-10-28 @ 20:54:25
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: sandra

hehe jaa, jag tror till o med att det kan vara jag ;D

Så på lördag blir det födelsedagsfest här sedan utgång. På fredagen är det profficefest :)

Så den här helgen kommer bli riktigt kul!!

Vad händer för dej då? Festande oxå va? om jag inte minns helt fel;D

2008-10-29 @ 00:08:14
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0