Söndag

regn söndag.
fast nu regnar det inte, så jag och malin var ute på en promenad förut, sjukt skönt:) ska gå imorn med.

Idag ahr jag och Mannen varit i stan och handlat 2 presenter som vi ska ha med upp till umeå. sen var vi hos min bror och hans nya lilla "familj" och myste med inflyttningsfika och wii spelande .-trevligt.
resten av dagen har jag spenderat hemma, myst med mannen lite innan det blev time för han att åka hem och sen vidare till lumpen. Nästa helg ska jag till lumpen på Lördag och kolla hur han har det- spännande eftersom jag inte swett det förut så har ju bara målat en egen bild i huvudet hur det ser ut..
Sen på söndagen drar vi ju upp till umeå- tusan vad skönt det ska bli att komma bort några dagar:)

Nu ska jag se veckans avsnitt av andra avenyn!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0