Fredag

yes helg!

Precis gått runt med vattenkannan här hemma och vattnat blommorna! Sen hjälpt pappa att bära runt lite möbler, vet inte om jag är till så stor hjälp med tanke på hur svag jag är, men nån nytta är det väl iaf.
Nu ska jag snart ta en kopp kaffe sen fixa lite på mitt rum. Välbehövligt.
Vad sker mer idag då?
Jo jag ska åka till min man, vad vi ska göra vet jag inte riktigt, det blir iallafall lungt- skönt.

Låg i badet förut med skum och och hela kitet så ropar mamma att det är telefon till mig, hade helt glömnt att jag hade telefontid idag kl 10:00 . Så kände mig lite smått märklig skum över hela kroppen sen sitta i handuk på badrumsgolvet och prata ett seriöst samtal- men det gick! haha

Nu är kaffet klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0