godnatt

har inte så mycket för mig, ligger i sängen, kollar lite bloggar och pratar med Nowa som inte verkar kunna somna ikväll hon byter "sov ställning " och plats i sängen varje minut, känner igen mig själv där faktiskt, hatar när man inte kan somna, man ligger och vrider och vänder på sig hela tiden. Men vi somnar nog gott sen till slut, när jag stängt av datorn och släckt lampan.

Tänkte på en sak förut. Min pojkvänn är ju som ni vet i lumpen just nu och denna vecka ligger dom ute i tält och leker krig- spännande.. Men just såna här veckor så kan vi inte prata lika mycket som annars och det här gör ju att man känner en större saknad efter varandra och förut kom en tanke i mitt huvud " herregud vad jag saknar honom" och det la sig tungt över bröstet, det gjorde liksom ont på nått sätt och som gråten satte sig i halsen.
Hur kan man sakna en människa så mycket att det gör ont?

Det låter ju helt sjukt igentligen, fjantigt eller ja kalla det vad ni vill. Men jag vet inte riktigt det är väl helt enkelt så att kroppen eller hjärtat kanske man ska säga eller helt enkelt jag känner mig inte hel när man saknar någon så pass mycket, längtan liksom.
Men imorgon är det fredag och då slipper jag längta mera för då får jag träffa denna underbara varelse som får mitt hjärta att slå volter och mina ögon att glittra av kärlek.  Love-love

Jag ligger faktiskt och hoppas på att telefonen ska ringa, men tror att han är ute och krigar och då finns det kanske inte så mycket tid över att ringa för, vilket jag ogillar extremt mycket. Lumpen är bland det värsta jag vet men samtidigt måste det väl ligga nått bra bakom det, vad vet jag!

Godnatt mina vänner.
sovgott


                                     

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0