Hemma!

Nu är jag hemma igen, blev en heldag i stan!
Shoppade en present till min man, snäll som jag är. Sen en pryl som vi ska ha i våran lägenhet. Och ett skärp och en ring till mig själv :)
Blev inga möbler hem idag, ska hämta dom så fort pappa har tid med släpkärran, som tur var så fanns det massa på lagret!.

har precis avnjutit en god sen lunch/ middag. Jag stod för käket idag så det blev pasta sallad med ölkorv och massa mumsig rödlök, väldigt gott!

Mannen har kvällstjäns idag, segt! vill ligga och prata lite, har lite tråkigt när man bara sitter själv hemma och ugglar.
det enda jag ser fram emot nu är muck-muck-muck, vilken lycka!
nu ska jag kolla mailen, se om man hovat in någon lägenhet än då!

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0