Hur svårt ska det va?


Sitter här och fördriver tiden lite.. Har ångest över vad jag ska ha på mig ikväll fortfarande, hur ska det här sluta? vill ha nått fin-snyggt-coolt- Men vet inte nått sånt jag har.. Funderade först på spetsleggnings men ne vet i tusan, sen klänning men hm ne vi får se sen helt enkelt- hur svårt ska det va?

Har iaf målat naglarna, Hallonrött är fint tycker jag så körde på det.. ska snart fixa make´n och håret, se hur det blir med.
Är ju "korthårig" nu med, färgade ju håret mörkt så kan inte använda mitt extencion- bajs

På återseende höreni, kanske slänger in nån bild sen

Kommentarer
Postat av: Amelie

åhh har du färgat håret, måste ses ju kan ju inte ändra utseende så jag inte känner igen dig hihi

mmm

Det är många bebisar på väg i min släkt nu! hihi

hon som fick bebis i dag de är hennes syrra som är med barn, hon jag snacka om!

2008-09-28 @ 17:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0