kul kväll!

sitter här hemma och tråkar..

jag och mannen kollar upp flyg o tåg o sådär till våran till tripp till umeå! mys
Vad gör jag mer? kollar runt lite. Och kom nu att tänka på min kära mobil, vart har du tagit vägen? ska ringa till mobilakuten imorn när jag vaknar och fråga vart tusan den håller hus, nu har dom haft den i 2 veckor! jag får snart ett cpryck på skittelefonen jag har nu!

En till sak jag kommit på är att jag vill ändra min bloggdesign, det bara skriker sommar om den och nu från och med idag är det faktiskt höst. Var på posten förut och hämtade ut ett paket, där i låg mina stövlar jag beställt.


Nu ska jag ner och ta ett stoooooooooooooooooort glas kallt vatten, känns som jag törstar ihjäl helt plötsligt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

finfina stövlar! Ja jag hoppas på fest snart!!

2008-09-01 @ 20:15:48
URL: http://hannamalmen.blogg.se/
Postat av: Erica

Riktigt snygga stövlar :) när ska ni till umeå?;)

2008-09-01 @ 21:30:08
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: läsare

vart har du köpt dessa stövlar? skit snygga=)

2008-09-06 @ 13:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0