Måndag


då börjar måndagen lida mot sitt slut!
idag har jag somsagt varit inne hos min mormor och permanentat henne och fixat lite, det blev så vackert så!
blev ett tag där inne så inte gjort så mycket mer, sandra och emma var förbi förut och pratade lite.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, vill göra nått somvanligt men kommer inte på nått specillet, fan måste skaffa mig en hobby, tänkte börja träna någonstans, nått tips om bra stället? Funderar på badhuset medly eller vad det heter, tänkte för där kan man ju simma och sådär också vilket är bra ;D

Nahepp om jag skulle göra nått kul, men vad?

föresten nu är tåg och flyg bokat tills jag och mannen åker till Umeå, mysigt att åka bort några dagar!

vi hörs sen...

Kommentarer
Postat av: Erica

Blev permanenten bra? ;)

2008-09-08 @ 21:18:37
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0