Nowa på promenad..

Okej, Nowa hunden i huset skrämde upp oss måtligt förut, hon fanns inte innanför staketet på våran tomt. Mörkt som det var ute så drog jag fram ficklampan och letade i busken och under altanen osv, men ingen Nowa så dorg på mig jacka och skor och var bereed på att leta igenom hela samhället men jag hann bara ut på gatan så såg jag nån liten tönt stå och glo på mig bakom vårat garage- hon är så störd som står helt tyst och glor när man ropar efter henne!
Så imorn ska jag undersöka vart hon lyckats kravla sig ut för det ska fan inte gå allså! smart hund, kanske lärt sig öppna grinden!? mindre troligt men vem vet

Jag stod för kvällsmaten, Kokade majskolvar och fixade vitlöksbröd- det var gött men jag kände nästintill ingen smak av det bara för jag är så nedrans förkyld- tråk-tråk

 
 
Nu väntar jag på att singelmammor ska börja sen efter det är det I dit ansikte eller vad det heter med Magnus Betneer, jag sägert igen, underbart kul kille:D

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0